Månadssummering januari - bra start på året

Visste inte riktigt om jag skulle summera månadsvis eller efter varje fyraveckorscykel jag kört. Kör nog en kombo av de bägge.

Januari blev i vilket fall en bra månad, totalt 39,5 timmar vilket är klart mer än vad jag någonsin gjort tidigare. Tre vilodagar men kroppen känns ändå fräsch och utvecklas på ett bra sätt. Jag är än så länge grymt nöjd med mitt upplägg.

Fördelningen blev så här:

Huvudfokus har legat på sim och cykel. Det känns att det ger effekt, trainerpassen blir klart bättre och bättre, likaså simpassen. Vi har simtest nästa söndag, ska bli intressant att se om det hänt något. Har ingen riktig koll på vilka farter jag håller nu då jag inte kollar så mycket på klockan under simpassen.

Bjuder på lite bilder från mitt Sufferfestpass i dag, Blender, bra skit.

Innan
Under

//Fredrik





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Bloggpaus

Andas med 2-takt - en härlig "aha-uplevelse"

Lägesuppdatering