Dags att rycka upp sig...

November är en riktig skitmånad, addera ryggskott och sega förkylningar på det så är det ännu motigare. Men efter tre veckors träning som inte nått upp till planen hoppas jag komma igång ordentligt igen nästa vecka. Samma sak var det förra året med långdragen förkylning.

Nu är ryggen bra igen i vilket fall, jag har testat löpa och cykla och det funkar bra. Simma har jag kunnat göra hela tiden, det är riktigt skönt att jag kunnat uträtta något vettigt under dessa veckor. Tyvärr har jag dragits med en seg förkylning under dessa veckor också. I och för sig så är det bra timing att köra bägge dessa två samtidigt. Förkylningen har varit av den karaktären att den varken blivit värre eller bättre. Jag har känt av den när jag försökt simma lite tuffare, men lugnare pass har funkat fint. Det är märkligt för jag har sovit och ätit bra under dessa veckor.

Nu är det i allafall slut på att snyfta och dags att titta framåt. 

Fyra fräscha veckor av bra träning fram till julfirandet, det ser jag fram emot nu när Grom drar fram över Malmö.

//Fredrik

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Bloggpaus

Andas med 2-takt - en härlig "aha-uplevelse"

Lägesuppdatering