DNS i Växjö

I morse var väskorna packade inför avresa till Växjö. Har en klubbkompis som skulle köra sprinten och han informerade att sprinten blev till duathlon, pga för kallt i vatten och luft. 

Eftersom jag var osäker över status på min vad, var jag inte alltförsugen på duathlon idag. Att då köra bil i 2,5 timmar och allt runt omkring med överhängande risk att det inte blir simning, så tog jag beslut att stanna i Nybro och träna istället. Surt - men det kommer fler lopp framöver, better safe than sorry!

Det blev halv simning för de tävlande i Växjö, men jag är nöjd med mitt beslut.

Tog en cykelrunda i Nybroskogarna och ikväll ska jag testa att jogga i skogen.




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Bloggpaus

Andas med 2-takt - en härlig "aha-uplevelse"

Lägesuppdatering