Back on track!

I lördags sparkade jag igång igen efter senaste förkylningen. Lite löpning och styrka blev det. Sen har veckan rullat på riktigt bra med ytterligare två löppass, ett lång och ett intervall, samt tre simpass. Utöver det även en del styrka med fokus på coremuskulaturen. 

Det har känts bra hela veckan och jag hoppas innerligt att jag kan hålla mig frisk nu och hålla kontinuitet i min träning så det kan bli lite utveckling. 

Imorgon blir det vila sen bjuder lördag och söndag på två riktiga höjdare. Först ut på lördag inomhuscykling med HTT, Sufferfest - Blender ca 1h 45 min och jag vill minnas att det var tufft sist vi körde det. Detta följs för min del av brick-löpning 6-10 km. 

På söndag är vi ett stort gäng ca 35 personer som ska springa Skåneleden vid Häckeberga slott - 25 km i terräng. Inga höga farter utlovade, men ambitionen är att hänga på den förväntade tätklungan med Rasmus, Louise & Sara.


Trevlig helg!

//Frazze

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Bloggpaus

Andas med 2-takt - en härlig "aha-uplevelse"

Lägesuppdatering